9 september 2007

Det har varit en händelserik helg. Jag har varit ledig både lördag o söndag, så vi har hittat på saker tillsammans allihopa. Igår var det Familjedag här i Hökåsen. Barnen blev målade i ansiktet, åt korv o godis och gratis fiskdamm. De tyckte att pappa lät jätteroligt när han drog i sig en hel heliumballong! *´skratt*
Efter det åkte vi hem till mamma ute på Lagnö. Fick gott fika och bara umgicks.

Idag har vi hälsat på farmor och morfar. Vi hade köpt biljetter till Shrek men inget sagt till barnen. Det  skulle bli en överraskning, men L råkade försäga sig hemma hos farmor. Det gick jättebra på bion, Alvin blev trött och ville hänga på mig medans han gäspade, men de skötte sig bra.
Måste ändå säga att filmen var sämre än jag hoppades....


Imorgon är det nya tag som gäller på jobbet. Har en del varor att beställa.
L ska tillbaks till sitt jobb efter en lång (1½ månad) sjukskrivning. Jag hoppas att han får bra arbetsuppgifter nu.


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback