16 september 2007

Tjillevippen!

Sitter här lite småfrusen med pommes i ugnen och köttbullar på spisen. Har precis kommit in efter en liten date i lekparken med Ylva och hennes två grabbar. Det är ju riktigt kyligt ute!! Termometern visar 10 grader nu, men när vi gick ut så var det endast 6-7 grader. Det är väldigt trevligt att träffa Ylva. Hon är trevlig och rak, inga krusiduller eller konstigheter alls. En rolig prick! (om du läser detta Ylva så är det bara att suga i sig! *s*)

I torsdags när jag var ledig så träffade jag andra roliga och trevliga kompisar. Jag åkte till Lotta och dit kom även Linda och Catte. SÅ himla roligt att träffas allihopa och bara prata strunt. Det bjöds på god sopplunch och många skratt. Skulle gärna vilja att vi sågs lite oftare....

Idag ska jag åka till PC city och kolla vart min dator tagit vägen. Jag var där i torsdags och då såg killen bara att servicen var gjord, men han visste inte vart datorn var??!! Så jag sa att jag skulle titta in idag. Hoppas att de får nån ordning på det hela, för jag saknar verkligen min dator!!!!! Den här som är L´s är värdelös, skärmen flimrar- ja den veerkligen suger!

Nu ska jag steka på bullarna på spisen, för pommesen börjar bli färdig.

Hej

Kommentarer
Postat av: Milla

Du är taggad av mig! Kolla min blogg... *kramis*

2007-09-27 @ 15:02:40
URL: http://millasblog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback