29 juni 2007

Igår fick jag iordning i sovrummet med mitt nya sminkbord!
Jag är sååå glad att jag verkligen fick det som jag önskat. Trodde inte alls att jag skulle få det, utan spara själv.
Titta få ni se så fint!

image6

Idag har vi varit och handlat en massa öl och vin till festen imorron.  Och en himla massa tillbehör till maten.
Imorgon förmiddag kör vi barnen till mamma på Aspö, och sen skjutsar de hem barnen igen på söndag.
Jag ser verkligen fram emot morgondagen, det ska bli så kul att träffa kompisar och lite syskon.
L har förberett lite aktiviteter och sen blir det musik.

Nu ska jag se vad barnen har för sig, de försvann nyss på cykel till en granne längre bort på gatan.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback