28 juni

Idag är jag på andra sidan strecket. En 2:a existerar inte längre, utan nu börjar det på en 3:a.
Födelsedagen var väldigt bra! Jag åkte och hämtade smörgåstårtor vid nio på morronen. Då passade L minsann på att sätta upp en skylt efter vägen på vårat staket, så det tutades en del under dagen *S*

Sen kom inte de första gästerna förräns efter kl 12. Jag skojade med L och sa: "Säg till om du ser en bil med släp" och han undrade vad jag menade. "De kanske har handlat MYCKET" sa jag. Tro det eller ej, men sen ropade barnen "morfar kommer", och han hade släp!!!!!! hahahahaha
Jag fick det jag önskade mig allra mest:

Sminkbordet med spegel från Ikea!!!!
Idag ska jag till Ikea och köpa mig en pall till, sen är det klart!

Sen fick jag en fotoskrivare med bluetooth så jag kan skicka bilderna från mobilen- utan sladd! Och självklart med minneskort eller sladd från digitalkameran. Skitroligt!!!
Och ett jättefint halsband!
Pengar från farmor o farfar.
Fin olivolja från syrrans svärisar.
Inglasningen på altanen
Fin stor blomma till altanen

Det var en jättebra födelsedag!


Kommentarer
Postat av: Milla

Så roligt att du fick det du önskade dig!! Det är ju alltid extra skoj!
Imorgon ses vi!! Tjohoooooo!!

2007-06-29 @ 08:32:53
URL: http://millasblog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback