25 juni 2007

Idag har jag försökt att hitta  på saker med killarna. Imorse var det klarblå himmel, så jag tog med dom till Lögarängen för att bada. Jag hann bara lägga ut filten på gräset och sätta mig så började det att ösregna! In med saker och barn i badhuset och var där tills solen kom fram. Den här gången hann vi vara ute i några fler minuter innan det började regna igen. In i badhuset igen. Typiskt svensk midsommarreklam. *s*

Sen åkte vi hem till syrran. Käkade upp bullarna som jag hade haft med till badhuset. Vi ville hitta på nåt, så vi åkte till blomsterhandlar´n och jag köpte blommor till lådorna. (de jag planterade för nån månad sen hade redan dött!) Jag är inte nån hejare på blommor....

Sen har jag varit så duktig och gymmat på kvällen. Hämtade upp Åsa så att vi gjorde varann sällskap. Det blir ju enklare att komma iväg när man är två.
Och när jag kom hem var det bara att svida om ch ta fram målarpenseln. Fortsatte att måla grundfärg på altanen, men det tog slut när det var en pyttesnutt kvar. Måste alltså iväg å köpa mera färg imorrn.

Måste även köpa ingredienser till tårta. I övermorron smäller det! Då kommer jag att vakna upp med en rynka och ett grått hårstrå......

Nu ska jag ta å duscha efter en dags aktiviteter.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback