30 juli 2007

Så är ännu en helg slut. Har nyss lämnat barnen på dagis och ska snart ta mig till jobbet.
På måndagar lämnar jag dom alltid kl 8 av gammal vana eftersom jag brukade åka buss och börjar med möte kl 9. Numera åker jag ju bil, och då har jag lite tid emellan. Barnen tycker att det är roligt att äta frukost på dagis och nu är det rutin att börja veckan så.

I lördags åkte jag till mamma och hämtade 5 kilo kantareller! Grannfrun till vänster fick en skål med svamp, och grannfrun till höger fick två 3-liters påsar. Pappa fick oxå två 3-literspåsar. Jag har ändå alldeles för mycket kvar...Gjorde en Kantarellpaj i lördags och barnen älskade den! Det var roligt, för jag är inte så duktig att laga mat.

Igår var vi på stan med moster o Jocke. Barnen fick varsitt par skor, och jag fick skor & bh & trosor.
Sen var vi på kalas och firade att Veronica fyllt 35 år! Även hennes barn firades av de som inte kan komma på barnkalaset nästa helg.
Tog bild med mobilen på avstånd, men lägger den här ändå.

image21

Lowe har kört på Malmabanan några gånger nu och kommer att fortsätta minst en gång i veckan. Han har blivit jätteduktig och sist körde han snabbt, säkert (ramlade inte 1 gång) och hoppade i guppen!
Imorgon ska han dit igen. L och Lowe ska köpa nackskydd idag, det är det enda som han inte har. Annars är han fullproppad med skydd. Vi tittade på junior-SM för nån helg sen, och man blir ju alldeles nervös att ens eget barn kommer att köra så fort och så högt! Kan ju även säga att jag såg mer än en pojke som hoppade på kryckor med gipsat ben.........

Dags att packa sig iväg!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback