23 juli 2007

Jag är sjuk......Har sprungit på toa sen kl 6 imorse! L har suttit på toa hela natten, så vi misstänker att det är något som vi ätit. Vi grillade igår kväll när barnen hade lagt sig, och barnen är pigga och mår bra. (tur är väl det...)
Hoppas verkligen att jag kan jobba imorgon då vi är kort om folk på jobbet. Alla har semester utom jag och 2 till. Alltså är de bara två i butiken idag, och det är alldeles för lite! Jag önskar så att jag mådde bra......

Och ingen bil har vi hittat heller. Vi åkte till Karlskoga för att vi trodde att vi hittat bilen som jag vill ha, men det var inte mycket om stämde när vi väl kom fram. Den skulle ha gått 18000 mil, den hade gått 19400.....ac skulle fungera, det gjorde den inte.....det skulle vara lite rost på ena skärmen, det var mycket rost på hela skärmen och på sidorna, den läckte olja från växellådan, den skakade när man gjorde inbromsning.....Vi blev ganska besvikna efter att ha åkt totalt 30 mil för ingenting!

Jag ska lägga mig igen och hoppas på att vakna icke illamående!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback