20 juli 2007

Idag har jag haft trevligt besök av Petra med pinglorna Tindra & Ängla. Vi har försökt att ses i 2½ år nu, så det var verkligen på tiden! *s* Tyckte att det funkade bra med barnen, inga incidenter eller tårar. De hann både fika, titta på tv och bada! Tindra var den lite lugnare som satt i Lowes rum och läste böcker, medans Ängla lekte med pojkarna.
image19
De var här till strax efter kl 15, då L kom hem från jobbet och vi stressade iväg till Köping för att titta på en alldeles urusel och hemsk bil. Man kan verkligen få nåt att se ok ut på foto, men som är skit på riktigt.....
Just nu har jag mailkontakt med en kille i Örebro, ska nog titta på hans bil imorron.

Och imorgon är det motocrosstävlingar här igen. L och barnen ska dit och titta. Om jag inte har bättre för mig så hänger nog jag oxå på. Ska troligtvis träffa en gammal kompis som jag festade en del med i gymnasietiden. Hon bor i Stockholm nu och har man o barn, så vi har egentligen ingen kontakt alls längre. Vi sprang på varann på McD för en tid sen när hon var i stan och hälsade på sina föräldrar, så då böt vi nummer och mailadresser. Kul!

Måste bara lägga in bild på våran katt Kester, han visar vem som bestämmer över fjärrkontrollerna i den här familjen. *s*
image20

Haha, that´s all folks!

Kommentarer
Postat av: Milla

Störtskön bild på Kester ju!!! *fnissar*
Idag jobbar jag sista dagen innan jag ÄNTLIGEN har semester! Ska bli underbart!
Hoppas du mår bra igen nu (läste högre upp)
Kram!! /Milla

2007-07-29 @ 08:26:18
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback