2 juli 2007

Japp, då har det gått några dagar sedan kalaset!
Vi lämnade barnen hos mamma på förmiddan och sen var det bara hem och laga mat och göra iordning allt.
Klockan 17 så kom gästerna och de fick börja med att ta bål och sedan gå en tipspromenad.
Sen var det dags för maten, pastasallad buffé med bröd. Väldigt gott!
Sen var det lekar på schemat. Sparka bollen i poolen. Inte så lätt när man hade på sig svartmålade svetsglasögon och en hoppstudsboll. Sen var det pistolskytte med luftpistol. Släppa ballongen- vem lyckades komma längst med sin ballong? Och karaoke!! Karaoken höll igång inpå natten....stackars grannar *hahaha*
Sista gästerna åkte hem vid 3 på natten, och då var man ganska trött. Men det var så skoj och jag hade många vänner omkring mig. En kanon-30-årsfest!

image9

Jag och min vän Veronica!

Idag har jag varit och lämnat tillbaka 6 flaskor vin som blev över. Vi dricker inte vin så ofta, och när vi väl ska göra det så köper jag det då.

Snart vankas det Power Meet. L blir alldeles till sig dagarna innan och blir nästan deprimerad när det är över. På fredag ska vi kanske träffa några vänner och titta på alla bilar och människor. L brukar ha en egen kväll då han är lite överallt och tittar i egen takt. Barnen orkar inte vara uppe till natten, så då stannar vi hemma.




HEJ SVEJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback