18 juli 2007

Idag fyller min kära mamma 59 år!

Hurra,Hurra, Hurraaaaaaaaaa

Vi firade mamsen i söndags när vi hämtade barnen. Hon fick 4 st nya fönsterlampor till sitt vardagsrum. Syrran å jag delade på det hela och gav 2 lampor var. Det blev jättefint! Det kunde inte ha blivit sämre, för innan satt där lampor gjorda av trä, säkert köpta på nån hemslöjdsbutik på 70-talet. *s*

Världens bästa mamma:

image17

Just nu är L och Lowe och handlar virke till trappen som ska sitta på verandan. Vi har hittat belysningen vi vill ha oxå, ska kolla om jag kan beställa dom från jobbet. Det är inte så mycket kvar nu att göra, det är trappen och golvet.
Ska bli skönt när det är färdigt. Då kanske mannen blir lite gladare oxå. Han känner sån press och jobbar konstant. Förstår att det känns jobbigt.

Igår körde Lowe på malmabanan för första gången! Han körde och körde. Även när regnet stog som spön i backen (himlen öppnade sig totalt) så fortsatte han att köra! De andra tog skydd för regnet, men han tyckte att det var så roligt. Min älskade stora pojke!

Idag är det storm! Det skallrar i glasdörrarna och träden böjer sig. Har bara 4 dagar kvar hemma, sen är det slut på semester för i år. *snyft*


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback