16 juli 2007

Nu har helgen gått, och det gick fort!

På lördagsförmiddan lämnade vi barnen hos mamma på Aspö. Stannade och fikade och Lowe passade på att åka crossen som vi hade tagit med. Vi var inte hemma förräns kl 13. Med tanke på att bröllopet vi skulle på började kl 14.30 så kände jag mig ganska så stressad. Men vi hann, med nöd å näppe!
Jättefina var dom, Catte & Phil. Och en väldigt bra sångare hade de oxå, en John Owen Jones (tror jag han hette) som visst är ganska känd i England, som sjöng Halleluja. Vääldigt vackert!!

image14

Sen for alla gästerna till middagen på Stadshotellet, utom ett fåtal vilka vi tillhörde. Därför åkte vi tillsammans med Veronica & Mario ner på stan och gick på restaurang och sen på en pub. Vi var nämligen inbjudna på bröllopsfesten kl 21, så vi höll igång själva innan.  Veronica & Mario var så snälla och bjöd oss på maten, men pengarna sprang ändå iväg på puben och på bröllopet. Det kostade lika mycket i baren på festen som nere i baren på puben. Men det var en trevlig fest och jag önskar brudparet all lycka!

Igår åkte vi hem till mamma och barnen. Eftersom mamma fyller år på onsdag så firade vi henne igår. Barnen var ute och fiskade och åkte cross innan vi åkte hem.

Idag är det kanonväder!! Jag har klippt gräsmattan, rensat lite ogräs, gjort en rabarberpaj och putsat fönstrena på verandan. Barnen har badat i poolen och jagat varandra med vattenpistoler. De kivas väldigt ofta, och jag hoppas att de växer ifrån det snart och uppskattar varandra lite mer. Kan gissa att det är några år kvar till dess..... Typnär de börjar i skolan, eller nåt.

Nu vill jag ut i solen igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback