12 juli 2007

Bara en dag till att jobba, sen sista semesterveckan.
På lördag ska vi gå på ett bröllop som jag tror kommer att bli otroligt vackert!
Det är Catte o Phil som ska gifta sig. Efter vigseln så blir vi bjudna på restaurang av Veronica o Mario. Det ser jag oxå fram emot. Längesen vi umgicks med dom utan barn...förutom min 30-årsfest då.... Men vi ses mer sällan än jag skulle önska. På kvällen är det bröllopsfesten på Stadshotellet som hägrar!
Jag hoppas att Alvin blir frisk tills lördag, för plutten är nämligen sjuk. Han har feber och allt började med snor och hosta. Imorron ska jag ta hem en bra örontermometer från jobbet. Han vill absolut inte ta tempen i stjärten, vilket jag kan förstå.

Ikväll hade vi förresten en kille här som jobbar för en larmfirma som heter Sector. Vi ska köpa larm till huset, så nu ska de bara hit och installera. Känns skönt att veta att man är trygg om natten och att huset är safe när vi inte är hemma. Vi har pratat om det till och från, men nu har vi kommit till skott!

Dags att få skönhetssömnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback