rumpspark

Idag kom den som ett brev på posten, bokstavligt talat. Jag har tänkt men aldrig kommit till handling. Sen får jag lite panik att jag bara kommit iväg till gymmet 2 gånger, kört crosstrainern hemma en gång......va fan, jag måste komma igång! Men jag ska nog inte träna nu när det inte känns 100. Jag får lugna mig några dagar. Och vad var det som kom på posten, kan ni undra?

'


Jo, posten kom ifrån Vårruset! Som en liten spark i arslet!


Men den sparken tar jag en annan dag, för idag kom den efterlängtade gratiskupongen på SEMLOR från affären. Världens bästa semlor! Och så får man 2, och då vet jag, att jag får 1½ för L vill oftast inte ha en hel. *mmmmm*
Jag avskyr att vara en sån himla gottegris, men det är så jag är. Jag vill inte avstå sånt som jag tycker om.....  Om jag motionerar flera gånger i veckan så kanske min lilla mage försvinner ändå.....

Idag har jag fått veta nåt skojsigt. När vi är på mässan så bjuder en leverantör med oss till Joe Laberos show med middag!!
 Och jag ska inte gå på mässan 1 dag, nä, jag ska vara där i 2 dagar! Perfekt!!! Lite synd att jag är borta på ´s födelsedag. Men i vanliga fall hade jag jobbat till 18 ändå, så det spelar ingen roll. Vi får fira på helgen istället.

Nu ska jag äta  min semla!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har också ätit semla idag...mums!!!

2009-01-20 @ 20:57:16
URL: http://fam.tennare.com
Postat av: Anonym

haha, jag läste "semla idag" för fort och läste att du " också haft samlag" asg

2009-01-20 @ 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback