JAAAAA

I förmiddags åkte jag och Alvin ner på stan och handlade en body till mig. Efter Lowes snälla kommentar igår så kände jag att jag behövde något helt under klänningen. Så då hittade jag en på Change, för billiga pengen! Kostade ordinarie pris 650:- och nu bara 195:-!!! Jippie! Inte lätt att hitta en body i min stl (70G) så jag blev verkligen överlycklig!!!
Nu kanske man ser lite smärtare ut. Men det blir inte lätt att gå på toa med knäppningen i grenen....kanske till en början, men inte senare på kvällen........*s* Äsch, det löser sig!

Milla är frisk och hänger på ikväll! Jag hämtar henne kl 16 så fixar vi oss det sista hos mig innan festen kl 18.
Ska kolla med syster yster om hon kan skjutsa dit oss, annars får L och barnen offra sig. Hem blir det nog taxi. Dyrt, men va fan! Hur ofta går man ut då?! Nu måste jag städa mitt sminkbord innan Milla ska komma. Ligger ju både det ena och det andra där...*s*

Hinner kanske inte skriva mera här ikväll, men det kommer nog uppdatering imorgon- antingen här eller på Cattes blogg.


*rataratara*


Kommentarer
Postat av: Berith

Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll tjejer! Det unnar jag er!!

kram

2009-01-31 @ 19:08:36
URL: http://beriths.blogg.ses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback