confession

Jag erkänner......jag har ätit upp kladdkakan.....och grädden.....till FRUKOST! Hur i hela fridens namn ska jag kunna komma i form om jag inte skärper mig?!?!  Jag hoppas innerligt att jag blir mindre sugen när jag börjat träna. Att jag blir peppad och kan motstå det goda.
Barnen fick oxå smaka, men först fick de äta riktig frukost som bestod av gröt. Hör ni, jag ger barnen gröt, men hoppar över den själv. Vad ger det för signaler?! Än så länge har de inte reagerat på det, och jag borde skärpa mig innan dess.



Man kan tyvärr inte förstora texten mera, men det kanske går att tyda vad det står. Tycker att den är rätt bra.

Jag funderar på om jag ska ta mig och handla batterier, men vilka har öppet idag? Det är ju röd dag.....Trettondagen.....
Borde finnas flera såna röda dagar. 27:e dagen...... 100:a dagen...... Varför ska folket slita ihjäl sig året om? IN MED FLERA RÖDA DAGAR! Och de som måste jobba (tex inom vården) får bättre lön, så himla bra.
Jag borde bli statsminister! *s* Men fy vad jobbigt med alla resor, klippa band, prata på tv osv. Ha nåt vettigt att säga jämt.....men ska jag vara ärlig så har väl de flesta människor nåt vettigt att säga. Men politiker.....njaeee......"nu ska Mona tänka på Mona" *asg*
Hur tusan kom jag in på det här??........


Kommentarer
Postat av: Malin

Ikea är öppet i dag. Vet iof inte om erat har det. Men jag är på väg dit nu...



Kram

2009-01-06 @ 13:20:12
URL: http://purpelangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback