Vårfest

Idag har jag varit på vårfest. Det var Regnbågens sida årskurs F-3 som hade uppträdanden för föräldrar, mor/farföräldrar och syskon. Det bjöds på fika och underhållning. Jag slutade kl 15:30 för att hinna hämta Alvin innan man skulle samlas i skolans matsal kl 16. Inte ofta jag kan vara med på sånt här, så detta lever jag på länge.

Och imorgon är det sista dagen denna månad. Sen är det maj. Sköna maj!
L slutar kl 12 och hämtar barnen direkt. Jag slutar kl 16. Skönt. Sen blir det majbrasa i Hökåsen. Där barnen har sina vänner från skolan och dagis. Ska bli mysigt. Och fint väder skulle vi visst få. Tänk att nån lyssnar för en gångs skull.

På lördag ska vi köpa en säng till Lowe. Hittade en på Blocket, så vi ska till Barkarö och hämta den. Lowe får ju inget veta än, så vi måste ordna barnvakt och sen prata med syrran om vi kan ställa sängen i deras garage....
Och apropå Lowes födelsedag, så har jag avbokat hästen. Jag....eh....*harkel*.....läser alltid hälften av vad som står, så den var  liiiite för liten. *s* Men jag har en plan B. Lika bra att inte berätta nåt än ifall det är nåt som inte funkar. Återkommer med det!

Fick min bikini idag från Amelia. TACK! Fick fel modell på trosan, men vad gör det? Kan ju gå och köpa en byxa till så har man ju ombyte!


Nu ska jag deklarera så jag får mina pengar innan midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback