söndag....sköna söndag....eller?

Denna morgon startade med en pigg Alvin kl 6. Han fick upp brorsan en stund senare, och de har härjat medans jag legat och dragit mig i sängen till kl 9. Då ringde syrran och frågade om vi fått deras Duplo för några år sedan... Nope, hittade inga av de delar som hon berättade om, så de ska leta i förrådet.
Grabbarna Grus (mina söner, alltså) ska spela tv-spel på söndagar. Det är begränsat just bara till söndagar, en halvtimma var. Så nu sitter Lowe och spelar Monster Trux Arena, medans Alvin ska spela Harry Potter om dryga tio minuter.
Monster trux arena

Tänk att man ser hur skitig tv:n är när man tar kort på den.....Smutsiga barnhänder.....

Pratade med brorsan igår. Han fyller 40 nu den 20:e, och han ska komma hit när han ska firas. Så vi planerade att han skulle ta med sig Guitar Hero så vi kan spela ihop med varsin gitarr, och sina Sing Star (lite nytt att gala till). Då har vi att göra när firandet är slut och resten av familjen sover. Så himla kul att vi är på samma nivå *S*. Båda tror att vi fortfarande inte är en dag över 20.

Nu ska jag leta fram Harry Potter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback