SNÖ!!!

Det snöar! Första snön och snubbigt kallt. Jag gillar det inte alls. Är inte alls en vintermänniska och trivs bäst när det är värme och sol. Som tur är så är det ju bara typ 5 månader innan det är vår igen..... Har sommardäck på bilen fortfarande och hoppas att det går bra till (och från) jobbet imorron. Sen är det ledig helg och då ska vi fixa däcken på bilarna.

På lördag ska vi till Kenny och hans familj och äta Halloweenmat. Det är barnen som ska få "svart spagetthi med spindlar i". Lite rolig idé att samla småkusinerna och spexa till det. Mina barn träffar inte sina kusiner på sin pappas sida så ofta, L och hans bröder har inte alls samma kontakt som jag och min syster. Lite trist, men å andra sidan så ses ju inte jag å min bror mer än typ 2 ggr per år.....men vi har ju skoj när vi väl ses!!

Och jag är såå trött! Jag och Åsa sliter som djur på jobbet med all jul. *suck* Det tar ett tag när vi ska fixa julen samtidigt som vi ska ta kunder och ta emot varor osv. Känns stressigt och tidspressande och det kommer att kännas så himla skönt när allt är klart! Känns lite jobbigt att vi fått allt på våra axlar och ingen annan hjälper till. Både jag och Å tycker så.
Tur att det bara är en gång om året.......


Tittar på bröllopsform på tv nu. Hahaha, där skulle jag och L vara med!! Ganska många kilon har vi lagt på oss sen vi gifte oss. Typ nästan 10 kg för min del. Säkert lika för honom oxå ;-) Jag är ju världens gottegris och äter godis varje dag. (japp, VARJE dag) Skulle jag skippa det så skulle det säkert försvinna några (få) redan där. *s*

Nu ska jag kolla in mina vänners bloggar,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback