SMÄRTA!

Nu börjas det.....det som står i informationsbladen efter operationen. Från dag 3 är smärtan som värst- fram tills ca dag 7. Idag är det , just det, dag 3!!!! Tänkte tidigare att "det här är ju lugnt", men det var innan klockan närmade sig 16. Alvin fick en sån smärta att han inte ville ha glass att kyla halsen, inte dricka, ingenting!!! "bara doktorn kan hjälpa mig!!"-skrek han med tårarna rinnandes. Han hade så ont att han bankade nävarna i bordet och stampade fötterna i golvet medans han skrek ut sin smärta.......Jag tycker så synd om honom. Gav honom maxdos av både ipren och alvedon, och han somnade utmattad i mitt knä i soffan. Nu ligger han där och ser så fridfull ut. Skööönt att han kan slappna av nu och ta igen sig.
Jag önskar att jag kunde ta över det onda. Ett barn ska inte behöva ha så ont. En mamma har svårt att se sit barn ha ont- man vill bara knäppa med fingrarna och trolla bort det. Varför kan inte mammor få kunna göra så?!?!

Skönt att Lowe och L var iväg för att köpa skor åt Lowe. Då är det lugnt här hemma så Alvin får sova ut, och Lowe slipper se sin lillebror vara så ledsen.
I fredags var Lowe på d.i.s.c.o för första gången! Titta så fin!!

Coola killen!

Längtar tills Alvin är helt återställd. MItt hjärta gråter......

Kommentarer
Postat av: Lina

Nej men fy vad hemskt :-( Barn ska inte behöva lida så...förstår att ditt hjärta blöder, måste vara så hemskt att se honom ha så ont!!!

Kramar

2008-10-19 @ 19:12:45
URL: http://fam.tennare.com
Postat av: Cathrine H

Men skrutten - det tom värker i mitt hjärta när jag hör hur ont han har! Hoppas nu veckan går fort så han får komma tillbaka till sitt forna jag.... Kram

2008-10-19 @ 19:34:27
Postat av: Milla

Känner med er!! Hoppas veckan svischar förbi! kram

2008-10-19 @ 21:33:57
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback