slut på helgen

Japp, den här helgen sa oxå bara "svosch". Jobbade igår till kl 15. Rusade hem för att hinna duscha innan gästerna kom kl 16. Det var ju firande för brorsan, så syrran & co, pappa & co och mamma & co kom till oss. Och brorsan förståss! *S*
Fikade och pratade osv. Kl 19 hade vi vårat bokade bord på Jensens.....Hmmm, vad ska man säga.....Vi väntade å väntade å väntade på maten. När det till slut skulle komma in så kommer servitrisen och säger att det som L har beställt tyvärr är slut! Tog det en halvtimma (minst) att komma på det?!?!?! Jaja, det löste sig till slut. Alla fick mat. Men FEL mat!
Mamma o Bosse hade beställt oxfilé, men det var syrran och Jocke som fick det. Dom tänkte inte på det utan började äta, det var Bosse som märkte direkt att det var fel! Så syrran (som redan bytt med Jocke för att hennes var för röd) bytte sin bit igen med Bosse, kan tro att de undrade vad vi höll på med. Ingen orkade säga till igen att det blivit fel, för vi hade ju redan väntat så länge. (servitrisen var väldigt säker på rätterna när hon serverade  NOT, för de frågade då)
Kvällen blev ändå lyckad och till råga på allt så betalade mammas goa Bosse allas mat!! TACK!!!!



När vi kom hem sen på kvällen så la vi barnen direkt, och sen var det Singstar! När syrran gav sig hemåt sen så fortsatte jag och bror min med Guitar Hero till kl 3 inatt. Jag var färdig imorse när barnen vaknade. Lowe var uppe kl 6 (L skulle jobba kl 7) och brorsan gick å la sig vid 6:30 !!!!! Vilken galning! *s* Till råga på allt så är det ju vintertid idag, så nu är jag supertrött......*gäsp*
Fick besök av Tobbe å Pernilla i eftermiddags och jag kände mig inte så himla pigg. Jag hoppas att de inte tyckte jag var otrevlig på nåt sätt. Hade inte ens borstat håret, gick i mysbrallor och bara var.
Nu ska jag däremot gå ner och tvätta håret, sen försöka få lite sömn  så jag är pigg inför en ny arbetsvecka.


Förresten, imorgon är det första dagen på dagis igen på 2 veckor för Alvin. Han längtar sååå!
Bara till 12:30 mån-ons och sen som vanligt till 16:30 resten av veckan, så det blir en mjukstart.

Back to usual.........

Kommentarer
Postat av: Cathrine H

Hej... ville bara säga att det är inte bara du som fått dålig service där! Alla jag pratat med, inkl. mig själv har BARA dåliga erfarenheter där ifrån! En kompis till mig för efterrätten först!!!! Ibland undrar man vart de fått sin personal ifrån???? :-)

2008-10-28 @ 19:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback