när ska det bli bättre?

Min stackars Alvin har världens prövning just nu. Han har haft fruktansvärt ont, så idag fick vi utskrivet Citadon. Han fick det vid kl 20 nu ikväll, men vaknade en timme senare med smärta i halsen, öronen och huvudet. Sen i söndags har det varit ett rent helvete! (med några lugna timmar emellanåt) Jag hoppas att det vänder nu, för jag undrar hur länge till han står ut!! Och jag med, för den delen. Jag önskar att jag fick ta allt skit istället....

Idag har jag och Åsa slitit med julen på jobbet. Timmarna går väldigt fort när man har 14 pallar med julstjärnor, adventsstakar osv att sortera och pricka av osv. Och mitt i allt kaos kommer det 2 pallar till med Braun-grejer....som JAG beställt! Då undrar man " vad har jag gjort!!??!!" *s* Men det löser sig, det gör det alltid på nåt sätt.
Och snart "får" jag mitt bord. Skickas frå Kiruna(!) så antingen i slutet av veckan eller nästa, och då får vi mera ordning i vardagsrummet.


Snyggt, va?!


Kommentarer
Postat av: Lina

Stackars, stackars Alvin :-(

Wow, vilket coolt bord!!!

Kram

2008-10-22 @ 22:42:22
Postat av: Pernilla

ja håller med! häftigt bord.



Hoppas verkligen att Alvin ska få bli bättre snart=(



kram

2008-10-22 @ 22:54:24
URL: http://gnarpy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback