lördag med familjen

Japp, har haft en ledig dag med min familj. Hälsade på min syster på fm,och sen tittade vi på hunduppvisning på skyddshundar vid Hundsportcenter. Det blåste så himla kallt så vi tittade bara en liten stund. Handlade mat på Coop och där förstördes min sköna lördag av min griniga man (av olika anledningar). Well well, hem å lagade mat....hamburgare med en himla massa olika ingredienser så man fick koka ihop sin egna. Lowes specialare är Big Mike! *s*
Väl hemma så har barnen cyklat, ritat, tittat på film, spelat Game Boy (som de lånat av kusinen) mm
Alvin spelade på min dator en stund, på Bolibompas hemsida:



Nu ikväll ska vi äta godis och titta på Stjärnor på is. Tror att det kan bli riktigt roligt. Jag gillar ju Rafael!!!!

En av mina favoriter när det gäller svenska serier osv.......

Nu ska det käkas godis! F*n vad less jag blir på mig själv som inte kan avstå sötsaker och bara pluffsar på mig. Vill få inspiration att äta nyttigt, motionera, få tid att vila-få känna mig utvilad......Kan någon hjälpa mig?! Ge mig råd, en spark där bak, eller en rejäl utskällning som får mig att ta mig i kragen!!??

Godkväll, nu väntar min lilla skål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback