Jädra skitbil!

Just som rubiken säger! Jag är så trött på min bil!
På vägen hem från jobbet igår så började ABS-lampan lysa (Åsa blev orolig "har du inga bromsar nu?!"), sen började airbag-lampan lysa, sen pep temperaturvarnaren att det var 5 minus och övergick snabbt till 13,5 minusgrader ute!
Sen sjönk alla mätare ner till noll (bensin, varvtal och olja...?) Blinkersen funkade inte och från coop körde jag utan lyse och blinkers. Vågade knappt bromsa...så det var med nöd å näppe att bilen höll ut hela vägen hem! *puh*
L ska fixa till den. Tur att man har en händig karl....Generatorn, sa han visst att det var.

Vaknade imorse av att Alvin var pigg kl 5:30. Stannade själv kvar i sängen tills klockan var närmare 9. L åkte vid 7 och tog upp båten från plurret. Annars har jag å grabbarna gått till syrran en sväng. Lowe har lekt med Jesper, men kom precis hem. L är och handlar pizza *mums*.  Alvin har kollat på "101 dalmatiner "och pratar om "Cruella Vaduvill" *skratt*.
På vägen till syrran gick vi förbi Ica och köpte varsina godispåsar, vilka redan är slut.....När vi kom hem behövde båda grabbarna gå på toa. Det var inga dåliga påsar de tryckte i sig!

5 dagar till Alvins operation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback