ingen fara på taket!

Alvin blödde inte mera igår! Han somnade om, men vaknade ofta med värk. Men huvudsaken var att det inte blödde mera. Idag har det varit ok på dagen, men när han lagt sig så vaknade han efter en timma. (trots att han fått citodon)
Nu ligger killen och sover så sött. Hoppas att han får fortsätta göra det......

Har precis kollat på säsongens sista Heroes. Tycker att den serien är bra, det är ju torsdagskvällsnöjet Nr1 !



Lowe var hos tandläkaren idag. Det såg så fint ut och inga hål, så det tar ett tag nu innan han blir kallad igen. Vad skönt!
Han var lite orolig att de skulle behöva ta fram borren. *s* Det firade vi med en godispåse!!!!
Och ett Mc Donalds-besök. Köpte en leksaksmachete till Alvin som jag lovade igår för att han var så duktig. Lowe fick en frp med Pokemonkort. Köpte ett grattiskort till brorsan som vi ska fira på lördag. Har bokat in bord på Jensens för 7 vuxna och mina 2 barn. Får se hur det går med Alvin. Idag har han ätit en cheese naturel som jag köpte med hem (efter en bedjan med rådjursögon). Ett STORT framsteg! Vill/kan han inte äta just då så har de ju glassbuffé.

Nu ska jag tvätta mitt hår!

Kommentarer
Postat av: Milla

Här är ett till fan av Heroes. Kommer sakna den serien!!

Hoppas ni får en trevlig, och smärtfri, helg! KRAM /Milla

2008-10-24 @ 19:19:21
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback