Hjälp! Vad händer?!

Vaknade imorse med ett ryck. Fy tusan vad högt dessa larm kan låta! L glömde larma av huset och gick garagevägen när han skulle till jobbet. Det innebär ju då att vi som är kvar i huset får stå ut med ett antal decibels tjutande. Eftersom klockan bara var strax efter 6 så låg jag och sov, medans Alvin satt i vardagsrummet och tittade på tv.  Och det är vardagsrummet som sirenen sitter. Stackaren! Han blev helt förskräckt och grät, det var inte lätt att trösta den killen...

Denna sak är det som gjorde Alvin skiträdd och gav mig hjärtat i halsgropen några minuter framöver....

Har lämnat barnen på skola/dagis nu. Lowe ville inte att jag skulle gå med idag. Lämnade honom vid parkeringen, och just då kändes han så himla stor (igen). Idag har han karateträning, så efter jobbet ska jag hämta upp Alvin hos farmor.

Shit vad trött jag är! *gäsp* Skullle behöva krypa under täcket igen, men plikten kallar!
Jaja, jag är på väg!!!

Ha en bra dag, folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback