Genomförkyld!!

Alvin mår bättre idag, än så länge iaf. Igår somnade han efter hans smärtanfall, vid 16 och sov till 18. Han var uppe en pyttestund och var blek och emlig, och en halvtimma senare ville han lägga sig i sängen. Han bad inte ens om saga!! (den pojken kan inte somna utan en saga i vanliga fall...) Han sov till morgonen, med undantag för de 2 gångerna jag satt klockan för att ge honom medicin. (kl 00 och kl 5 )
Däremot så mår jag inte så bra idag. Har ju varit förkyld några dagar nu, men just idag killas det konstant i halsen vilket gör att jag hostar oavbrutet, tjockt i näsan och värk i lederna. Så himla typiskt! Jag vill vara frisk!
Imorgon tar L över VABBET och jag återgår till jobbet.
Ringde nu på morron till kiropraktorn och avbokade tiden jag hade vid 17. Tror inte att det är så bra när jag mår som jag gör. Men jag skulle verkligen ha behövt gå dit idag...........har ont som satan efter sjukhusfåtöljssängar osv.

Nu ska jag sätta på PS2 till Alvin.

jag och lille Alvin

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch, va jobbigt för er. Men främst för Alvin förståss. Stackars liten :( Jobbigt som sagt att se sitt lilla barn ha så ont. Förstår dig verkligen.



Styrkekramar till er.

2008-10-21 @ 06:53:31
URL: http://gnarpy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback