fredagskväll

Sitter å tittar på Idol. Har tittat på (nästan) alla avsnitt, men är inte så manisk att jag måste se det. Har inte fastnat för nån favorit heller....Anna är originell och Kevin har varit duktig. (L tror att Kevin är en "frukt"...?)

Imorgon ska jag jobba, sen kl 16 kommer familjen hem till oss. Brorsan fyllde 40 i måndags och ska firas imorrn, Eftersom han bor i Stockholm så kommer han och sover här. Det blir fika kl 16. Sen ska vi äta middag på


Har bokat bord för 7 vuxna och mina barn. Pappa och hans sambo ska inte komma med dit, utan det är därför vi har fika tidigare. Sen ska brorsan ta med sig sina Singstar-skivor och sin gitarr till Guitar Hero så vi kan spela tillsammans.
Så himla kuuuul!

Alvin har varit medicin-fri idag! Han har varit väldigt gråtmild, för minsta lilla. Det gör fortfarande ont, men det är hanterbart. Han är så duktig, den lille killen.....Han har fått små presenter i form av en leksaksmachete och en djävulsgaffel för att han varit så duktig! (låter lite hemskt, men det är sånt han gillar)
Vi har lovat honom ett disco nere i biorummet sen när han är helt frisk. Med godisregn! (väldigt viktigt!)
Jag har en god förhoppning att Alvin oxå kommer att ha glädje av restaurangbesöket imorgon. *glad*
Han fick alvedon nu när han la sig i förebyggnde syfte. Förhoppningsvis så får vi en god sömn denna natt, i så fall den första på 8 dagar.

Nu orkar jag inte skriva mera.......Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback