första kiropraktorbesöket

Jag har ju haft problem med armen, som jag nämnt tidigare. Min snälle chef ringde till kiropraktorn och bokade in en tid åt mig, och idag var jag där. Shit vad jag hade fördomar! Trodde att han skulle på gränsen misshandla mig, eller skada mig- men det var ju helt fel. (såklart) Den mannen har kommit åt ställen där ingen annan har varit i närheten. *s*
Skuldran satt helt fel! En början till Frozen shoulder. Och jädrans vad det small i nacke o rygg när han knyckte till!
Som pricken över i:et fick jag veta att hela mitt bäcken är snett. Det är troligen anledningen till att jag har ont i höften varje kväll! Skönt att få veta det. Så nu är det två till tider inbokade till denna kiropraktor till att börja med,


Min son är kär! Lowe har fått känslor för en tjej i klassen. Å vad roligt! Tänk att man blir såå himla glad av att ens barn är kär!! *s* Man minns väl tillbaka till skoltiden och det var ju mycket känslor då.
 
Nu ska jag titta på Bonde söker fru, Är väldigt nyfiken på den homosexuella hästkillen....Kan bli roliga intriger.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback