4:e advent

Har jobbat idag. Fick sluta kl 15 redan (en timme innan stängning) och rusade iväg och lämnade tillbaks en klänning jag köpt. Shoppade i racerfart en top till mig, 2 till Lowe och en till Alvin och provade 5 par skor -på 30 minuter!!! Jag måste vara stans snabbaste!
När jag kom hem så höll L på att klippa barnen. Nu är de julfina ;-). Jag själv fick äran att städa hallen och köket. Imorgon kväll när jag kommer hem så ska jag städa vardagsrummet, sovrummet, barnens rum och toaletten. *suck* Jag som trodde jag skulle slippa..... Men L städar nedervåningen. Och fixar all (och då menar jag verkligen ALL) julmat. Tänk vilken tur att jag hittade en karl som kan fixa käk. *fniss*
2 dagar kvar. Jag ser fram emot självaste julafton, men ser ännu mera fram emot dagarna efter. Det är ett skönare lugn då och bara slappa. Eftersom alla ska fira hemma hos oss så får man ju passa upp lite, men det är ändå skönt att vara hemma. Barnen kan lägga sig när de är trötta och har alla sina saker att sysselsätta sig med. Och mera lär det ju bli......

Nu ska jag ta mig en skinkmacka. L har fixat ena julskinkan idag! Jädrans vad jag ska njuta! Jag älskar julskinka! Give it to me, plenty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback